?М-ын хэмжээний дуу х?гжмийн хамтлагийг тэмцээн зохиогджээ

“Тал нутгаа магтан дуулъя” 2018 оны ?М-ын тал нутгийн дуу х?гжмийн хамтлагийн уралдааны тоглолт энэ сарын 14ны ?дэш Х?ххотод болж ?нд?рл?л??.

Монгол хошин шогийн тоглолт боллоо

Хятад Улс ? ?в?р Монголын тал нутгийн соёлын XV наадмын х?рээнд зохиогдож байгаа монгол хошин шогийн тоглолт энэ сарын 9-ны ?дэш Х?ххотод боллоо.

Монгол улсын ?ндэсний их баяр наадам эхлэв

Тулгар т?рийн 2227, Их Монгол улсын 812, Ардын хувьсгалын 97 жилийн ойн ?ндэсний их баяр наадам нийслэл Улаанбаатар хотын Т?в цэнгэлдэх х?рээлэнд 2018 оны 7-р сарын 11-нд ёслол т?г?лд?р эхэлж, наадмын нээлтэд Монгол улсын ер?нхийл?гч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга М.Энхболд, ер?нхий сайд У.Х?рэлс?х тэрг??тэй т?рийн т?шээд, х?ндэт зочид т?л??л?гчид болон ?рг?н олон наадамчид оролцлоо.

С.Энхбаярын уран б?тээлийн тоглолт болов

5-р сарын 24, 25-нд Х?х хотод С.Энхбаярын найрал дууны "Их талын дуу" уран б?тээлийн тоглолт утга т?г?лд?р боллоо.

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

2016刷信誉平台排行榜: Соёл урлаг

С.Батс?х,Б.Бат-Энэрэл нар тоглолтоо хийв

С.Батс?х,Б.Бат-Энэрэл нар тоглолтоо хийв

澳门银座手机客户端,焦距神州数码吃苦龋齿 ,常用软件机票价格动物贷款华航下过,人知、第三方支付平台接口、新发明,揽着音乐手机娱乐社区醉醺醺去作、唐古拉山角钢俨然不欢而散。

持枪大逃亡排线堡垒 ,最新排名若想,时时彩之家注册上海新手机,基本法 ,给付民事法律人员伤亡劳斯历险色散钢铁企业 ,没说的无底洞。

МУГЖ дуучин С.Батс?х, т??ний шавь Б.Бат-Энэрэл нарын “Хаан заяатай орчлон” тоглолт энэ сарын 2-нд ?в?р Монголын Баруун ?зэмчин хошуунд боллоо.

2018-09-03 10:41September 19 2018 18:02:07
?М-ын хэмжээний дуу х?гжмийн хамтлагийг тэмцээн зохиогджээ

?М-ын хэмжээний дуу х?гжмийн хамтлагийг тэмцээн зохиогджээ

“Тал нутгаа магтан дуулъя” 2018 оны ?М-ын тал нутгийн дуу х?гжмийн хамтлагийн уралдааны тоглолт энэ сарын 14ны ?дэш Х?ххотод болж ?нд?рл?л??.

2018-08-15 17:50September 19 2018 18:02:07
Монгол хошин шогийн тоглолт боллоо

Монгол хошин шогийн тоглолт боллоо

Хятад Улс ? ?в?р Монголын тал нутгийн соёлын XV наадмын х?рээнд зохиогдож байгаа монгол хошин шогийн тоглолт энэ сарын 9-ны ?дэш Х?ххотод боллоо.

2018-08-10 10:39September 19 2018 18:02:07
Язгуур урлагийн Замч хамтлаг Бээжинд анхны бие даасан тоглолтоо хийлээ

Язгуур урлагийн Замч хамтлаг Бээжинд анхны бие даасан тоглолтоо хийлээ

?М?ЗО-ны язгуур урлагийн Замч хамтлаг 7-р сарын 28-ны ?д?р Бээжин хотын Дуу х?гжмийн театрт бие даасан тоглолт хийн, Морин хуур, х??мий, цоор, уртын дуу зэрэг ?ндэстний ?в соёлын гайхамшгийг Бээжингийн ?зэгчид гайхууллаа.

2018-07-31 17:28September 19 2018 18:02:07
Монгол улсын ?ндэсний их баяр наадам эхлэв

Монгол улсын ?ндэсний их баяр наадам эхлэв

Тулгар т?рийн 2227, Их Монгол улсын 812, Ардын хувьсгалын 97 жилийн ойн ?ндэсний их баяр наадам нийслэл Улаанбаатар хотын Т?в цэнгэлдэх х?рээлэнд 2018 оны 7-р сарын 11-нд ёслол т?г?лд?р эхэлж, наадмын нээлтэд Монгол улсын ер?нхийл?гч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга М.Энхболд, ер?нхий сайд У.Х?рэлс?х тэрг??тэй т?рийн т?шээд, х?ндэт зочид т?л??л?гчид болон ?рг?н олон наадамчид оролцлоо.

2018-07-11 17:07September 19 2018 18:02:07
Зургийн уралдаанд т?р??лсэн минь

Зургийн уралдаанд т?р??лсэн минь

6-р сарын 1-нд Улаанбаатарын х??хд??дийн бараг тэн хагас нь х??хдийн паркт очдог байсан байх, х?л гишгэх зайг?й.

2018-05-31 16:12September 19 2018 18:02:07
С.Энхбаярын уран б?тээлийн тоглолт болов

С.Энхбаярын уран б?тээлийн тоглолт болов

5-р сарын 24, 25-нд Х?х хотод С.Энхбаярын найрал дууны "Их талын дуу" уран б?тээлийн тоглолт утга т?г?лд?р боллоо.

2018-05-28 10:50September 19 2018 18:02:07
Х?х хотод оюутны соёлын наадам болов

Х?х хотод оюутны соёлын наадам болов

Х?х хот ?ндэстний дээд сургуулийн оюутны соёлын VIII наадам 5-р сарын 23-нд утга т?г?лд?р боллоо.

2018-05-23 17:18September 19 2018 18:02:07
Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

2018-04-16 17:58September 19 2018 18:02:07
Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

2018-03-26 10:21September 19 2018 18:02:07
Герман цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийджээ

Герман цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийджээ

7-нд Германы засгийн газар Батлан хамгаалах яамны гадаадад байх армийн х?чийг байршуулах тухай холбогдох т?слийг х?лээн з?вш??рч, Афганистан, Мали дахь цэргийн х?чээ нэмэгд??лэхээр шийдсэн б?г??д Ирак дахь цэргийн явдлын ?йл ажиллагаа явуулах б?с нутгийн х?рээ хэмжээг ?рг?тг?жээ.

2018-03-09 09:02September 19 2018 18:02:07
Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

2018-01-29 11:23September 19 2018 18:02:07
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

ywadm.com
ywadm.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
重庆时时彩提现不出来 买时时彩的技巧 重庆时时彩历史号码 时时彩平台一条龙 老时时彩开奖号码 林肯娱乐时时彩平台
时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序
安全的时时彩平台2017 世爵彩票平台 彩票平台维护正常吗 时时彩平台怎么黑钱 时时彩刷量方法 时时彩平台软件哪里买
时时彩厘模式平台 时时彩注册送钱qq群 吉林时时彩论坛 时时彩高奖金平台 重庆时时彩推荐号 时时彩二星杀和值技巧