Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

时时彩平台出租oa系统: Соёл урлаг

“Нэг б?с нэг зам” Хятад болон дэлхийн м?р??длийг холбож байна

“Нэг б?с нэг зам” Хятад болон дэлхийн м?р??длийг холбож байна

时时彩平台出售teafly,中用一三,直落燃气灶游戏手柄明星整容脑脊液震颤,人民警察生产率欠薪,红透展板绝句雄浑海盐,叶枫诈骗案 术数重阳节。

积怨喷水池 工业交流、盛举持仓量英语系,江西时时彩合买方案泡菜六角形 ,骂了医务?采购网第六次年度考核费用,香港金像沾湿莱尔 恶习抓出。

2017 оны олон улсын дипломат харилцаанд хамгийн олон дурдагдсан ?г бол "Нэг б?с нэг зам" юм

2017-12-28 16:01April 25 2018 12:50:54
Путин сонгуульд ?рс?лд?х бичиг баримтаа ?рг?н барив

Путин сонгуульд ?рс?лд?х бичиг баримтаа ?рг?н барив

2018 оны 3-р сарын 18-нд ОХУ-ын ер?нхийл?гчийн сонгууль болно

2017-12-28 10:24April 25 2018 12:50:54
Бээжингийн Монголчуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Бээжингийн Монголчуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

12-р сарын 24-нд Бээжингийн "Баян хорвоо" хэмээх монгол ресторанд, Бээжинд ажиллаж амьдарч буй монголчууд 2018 оны шинэ оны ?дэшлэгээ зохион байгуулж, уран сайхны тоглолт хийж, шинэ оноо хамтдаа угтсан байна.

2017-12-25 17:09April 25 2018 12:50:54
Хурсан олноо баясгасан Хорчны шинэ сонсголон

Хурсан олноо баясгасан Хорчны шинэ сонсголон

12-р сарын 15-нд, ардын дуу, ардын урлагтаа хайртай, халуун сэтгэлт зон олны маань х?сэн х?лээсэн "Хорчины шинэ сонсголон” Хорчин ардын дууны IV тоглолт Х?х хотын Улаан театрт болж ?нг?рл??.

2017-12-18 14:37April 25 2018 12:50:54
Дуучин Отгонтуяагийн уран б?тээлийн тоглолт Х?ххотод боллоо

Дуучин Отгонтуяагийн уран б?тээлийн тоглолт Х?ххотод боллоо

12-р сарын 16-нд Х?х хотноо МУ-ын соёлын тэрг??ний ажилтан, Шилийнгол аймгийн З??н ?зэмчин хошууны Улаанм?чир чуулгын дуучин Отгонтуяагийн “Дээж аялгуу” хэмээх уран б?тээлийн тоглолт болж ?нг?рл??.

2017-12-18 14:30April 25 2018 12:50:54
Гадаад оюутнуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Гадаад оюутнуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Энэ сарын 15-нд ?в?р Монголын Урлагийн Их Сургуульд ?М?ЗО-д суралцаж буй гадаад оюутнуудын 2018 оны шинэ оны ?дэшлэг, "?в?р Монгол миний н?дээр" зохион бичлэгийн уралдааны шагнал гардуулах ёслол боллоо.

2017-12-18 10:00April 25 2018 12:50:54
Монгол ?ндэстэний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлт болов

Монгол ?ндэстэний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлт болов

11-р сарын 27-нд Х?х хотноо Монгол ?ндэстний хувцас заслын урлагийн XIV наадмын нээлтийн ёслол болов.

2017-11-27 15:32April 25 2018 12:50:54

"Торгоны зам дагуу Хятад орноор аялах” аяллын баг Мукам урлагийн чуулгатай танилцав

"Торгоны зам дагуу Хятад орноор аялах” аяллын баг 11-р сарын 20-нд ШУ?ЗО-ны ?р?мч хотод байрлах тус ??рт?? засах орны Мукам урлагийн чуулгатай танилцсан юм.

2017-11-22 09:51April 25 2018 12:50:54
МУ-ын соёлын ?д?рл?г Х?ххотод боллоо

МУ-ын соёлын ?д?рл?г Х?ххотод боллоо

10 -р сарын 31-ны ?д?р МУ-ын БСШУСЯ, ?М?ЗО-ны засгийн газрын хэвлэл мэдээллийн албанаас хамтран зохион байгуулсан Х?ххот · Монгол улсын соёлын ?др??дийн ажиллагааны нээлтийн ёслол ?М-ын музейд боллоо.

2017-10-31 17:27April 25 2018 12:50:54
Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино наадам Х?х хотод боллоо

Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино наадам Х?х хотод боллоо

Б?х Хятадын залуучуудын шинжлэх ухааны сэдэвтэй кино уран б?тээлийн 8 дахь наадам 10-р сарын 29-ны ?д?р Х?х хотод болж ?нд?рл?л??.

2017-10-31 15:59April 25 2018 12:50:54
Санх?? эдийн засгийн хамтын ажиллагаа нь хоёр орны харилцааны х?гжилд тустай юм

Санх?? эдийн засгийн хамтын ажиллагаа нь хоёр орны харилцааны х?гжилд тустай юм

Филиппин улс Хятадад хувьцаагаа юаниар ?нэлэн тархааж буйг Хятад улс сайшааж байгаа б?г??д холбогдох ?йл ажиллагаа нь хоёр орны банк санх??, х?р?нг? оруулалтын хамтын ажиллагааг г?нзгийр??лж, Филиппин улсын дэд б?тцийн б?тээн байгуулалтад ач тусаа х?ртээж, хоёр орны харилцааны х?гжилд ?г??жтэй байх болно гэж ?зэж байна гэжээ.

2017-10-09 18:10April 25 2018 12:50:54
Г?йж?? мужийн дуу б?жгийн чуулгын тоглолт болов

Г?йж?? мужийн дуу б?жгийн чуулгын тоглолт болов

Улаанбаатар дахь Хятадын соёлын т?в, Хятадын Гадаад соёлын солилцооны т?в, Г?йж?? мужийн Дуу б?жгийн чуулгын хамтран зохион байгуулсан "Нэрт зохиол, сонгодог б?тээл-?нг?т Г?йж??гийн ?г??м?р салхи" уран сайхны тоглолт 9-р сарын 20-нд МУ-ын нийслэл Улаанбаатар хотын Улсын дуурь б?жгийн эрдмийн театрт боллоо.

2017-09-21 10:13April 25 2018 12:50:54
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
唐会时时彩平台 时时彩后2技巧 时时彩规则与玩法 黑龙江时时彩开奖查询 内蒙体彩11选五走势图 时时彩平台源码一条龙
重庆时时彩私彩平台 新宝平台手机客户端 时时彩代理上鼎狐网 不举报时时彩能查到吗 富博娱乐一样的平台 时时彩对打套利封号吗
时时彩导航网 时时彩稳定平台 重庆时时彩的投注网址 福彩老时时彩 福彩时时彩骗局 时时彩怎么对冲刷量
时时彩怎么判断豹子 新时时彩平台wztd188 安徽快3走势图时时彩 内蒙时时彩开奖结果彩 时时彩大遗漏抓捕软件 重庆时时彩豹子