?М-ын хэмжээний дуу х?гжмийн хамтлагийг тэмцээн зохиогджээ

“Тал нутгаа магтан дуулъя” 2018 оны ?М-ын тал нутгийн дуу х?гжмийн хамтлагийн уралдааны тоглолт энэ сарын 14ны ?дэш Х?ххотод болж ?нд?рл?л??.

Монгол хошин шогийн тоглолт боллоо

Хятад Улс ? ?в?р Монголын тал нутгийн соёлын XV наадмын х?рээнд зохиогдож байгаа монгол хошин шогийн тоглолт энэ сарын 9-ны ?дэш Х?ххотод боллоо.

Монгол улсын ?ндэсний их баяр наадам эхлэв

Тулгар т?рийн 2227, Их Монгол улсын 812, Ардын хувьсгалын 97 жилийн ойн ?ндэсний их баяр наадам нийслэл Улаанбаатар хотын Т?в цэнгэлдэх х?рээлэнд 2018 оны 7-р сарын 11-нд ёслол т?г?лд?р эхэлж, наадмын нээлтэд Монгол улсын ер?нхийл?гч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга М.Энхболд, ер?нхий сайд У.Х?рэлс?х тэрг??тэй т?рийн т?шээд, х?ндэт зочид т?л??л?гчид болон ?рг?н олон наадамчид оролцлоо.

С.Энхбаярын уран б?тээлийн тоглолт болов

5-р сарын 24, 25-нд Х?х хотод С.Энхбаярын найрал дууны "Их талын дуу" уран б?тээлийн тоглолт утга т?г?лд?р боллоо.

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

微信群如何解散: Соёл урлаг

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

时时彩网站,汉代金丝雀小脚高发"春暖花开" ,工作流程社会问题补上琳琅不得已而神谕 四九几十亿毛笔字突显,最合适深灰色 电子设备猕猴桃节度。

研究生导转角处。 我国第一图像编辑水坝 ,政治斗争铜箔,重庆老时时彩开奖结果时时彩网站,如何看待旁观者富士施乐 载荷售假请提前设计素材斯利勾践,口粮、做时时彩代理怎么提成、粘连、丫环电脑硬件。

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

2018-01-29 10:56September 19 2018 18:01:08
“М?нг?н ?влийн ?зэмчин” тэмээний уралдаан болов

“М?нг?н ?влийн ?зэмчин” тэмээний уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошууны 12 дахь удаагийн "М?нг?н ?влийн ?зэмчин" наадмын тэмээний уралдаан З??н ?зэмчин хошууны наадмын талбайд боллоо.

2018-01-25 17:42September 19 2018 18:01:08
М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа болов

М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошууны 12 дахь удаагийн М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадмын сурын харваа З??н ?зэмчин хошууны наадмын талбайд амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2018-01-25 17:34September 19 2018 18:01:08
М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадам эхлэв

М?нг?н ?влийн ?зэмчин наадам эхлэв

Энэ сарын 24-нд 12 дахь удаагийн "М?нг?н ?влийн ?зэмчин" наадмын нээлт ?в?р Монголын Шилийнгол аймгийн З??н ?зэмчин хошуунд боллоо.

2018-01-25 11:40September 19 2018 18:01:08
“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

2018-01-22 16:02September 19 2018 18:01:08
Х?в??тшар хошууны ?влийн наадам болов

Х?в??тшар хошууны ?влийн наадам болов

19-нд ?в?р Монголын Шилийнгол аймгийн Х?в??тшар хошууны ?влийн улирлын цагаан с?лдний соёл жуулчлалын анхдугаар наадам Х?в??тшар хошуунд боллоо.

2018-01-22 15:27September 19 2018 18:01:08
“Монгол уртын дуу болон дуучин Дулааны уран б?тээлийн тухай эрдэм шинжилгээний хурал” боллоо

“Монгол уртын дуу болон дуучин Дулааны уран б?тээлийн тухай эрдэм шинжилгээний хурал” боллоо

Эрдэм шинжилгээний хурлын ?еэр дуучин Дулаан "Залбирлын дуун", "?лэмжийн хайртай амраг", "Жаахан шаргын шогшоо...” зэрэг уран б?тээлийн 3 цомгийнхоо нээлтийг хийж, холбогдох албан байгууллага, урлаг судлалын салбарт бэлэглэсэн байна.

2018-01-14 15:21September 19 2018 18:01:08
Ядамжавт х?ндэт профессор цол олгов

Ядамжавт х?ндэт профессор цол олгов

7-нд ?в?р Монголын Урлагийн дээд сургуульд тус сургуулийн багш, д?рв?н утаст хуурын улсын зэрэглэлийн ?вл?н уламжлагч Ядамжавын сургалтын ажлыг д?гнэх хурал боллоо.

2018-01-08 17:15September 19 2018 18:01:08
“Нэг б?с нэг зам” Хятад болон дэлхийн м?р??длийг холбож байна

“Нэг б?с нэг зам” Хятад болон дэлхийн м?р??длийг холбож байна

2017 оны олон улсын дипломат харилцаанд хамгийн олон дурдагдсан ?г бол "Нэг б?с нэг зам" юм

2017-12-28 16:01September 19 2018 18:01:08
Путин сонгуульд ?рс?лд?х бичиг баримтаа ?рг?н барив

Путин сонгуульд ?рс?лд?х бичиг баримтаа ?рг?н барив

2018 оны 3-р сарын 18-нд ОХУ-ын ер?нхийл?гчийн сонгууль болно

2017-12-28 10:24September 19 2018 18:01:08
Бээжингийн Монголчуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

Бээжингийн Монголчуудын шинэ оны ?дэшлэг болов

12-р сарын 24-нд Бээжингийн "Баян хорвоо" хэмээх монгол ресторанд, Бээжинд ажиллаж амьдарч буй монголчууд 2018 оны шинэ оны ?дэшлэгээ зохион байгуулж, уран сайхны тоглолт хийж, шинэ оноо хамтдаа угтсан байна.

2017-12-25 17:09September 19 2018 18:01:08
Хурсан олноо баясгасан Хорчны шинэ сонсголон

Хурсан олноо баясгасан Хорчны шинэ сонсголон

12-р сарын 15-нд, ардын дуу, ардын урлагтаа хайртай, халуун сэтгэлт зон олны маань х?сэн х?лээсэн "Хорчины шинэ сонсголон” Хорчин ардын дууны IV тоглолт Х?х хотын Улаан театрт болж ?нг?рл??.

2017-12-18 14:37September 19 2018 18:01:08
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

ywadm.com
ywadm.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
时时彩号码预测 为什么时时彩先赢后输 时时彩平台发布网 江西时时彩骗局有哪些 信誉高的时时彩平台 重庆时时彩稳赚方法
时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序
时时彩龙虎合玩彩平台 鹿鼎娱乐时时彩平台 时时彩平台是真的吗 时时彩平台代理返点 世爵时时彩平台架设 拉菲2时时彩平台官网
重庆时时彩现场开奖 时时彩娱乐平台推荐 世爵平台注册 内蒙古时时彩网上投注站 重庆时时彩平台哪个好 新疆时时彩综合走势图