?М-ын хэмжээний дуу х?гжмийн хамтлагийг тэмцээн зохиогджээ

“Тал нутгаа магтан дуулъя” 2018 оны ?М-ын тал нутгийн дуу х?гжмийн хамтлагийн уралдааны тоглолт энэ сарын 14ны ?дэш Х?ххотод болж ?нд?рл?л??.

Монгол хошин шогийн тоглолт боллоо

Хятад Улс ? ?в?р Монголын тал нутгийн соёлын XV наадмын х?рээнд зохиогдож байгаа монгол хошин шогийн тоглолт энэ сарын 9-ны ?дэш Х?ххотод боллоо.

Монгол улсын ?ндэсний их баяр наадам эхлэв

Тулгар т?рийн 2227, Их Монгол улсын 812, Ардын хувьсгалын 97 жилийн ойн ?ндэсний их баяр наадам нийслэл Улаанбаатар хотын Т?в цэнгэлдэх х?рээлэнд 2018 оны 7-р сарын 11-нд ёслол т?г?лд?р эхэлж, наадмын нээлтэд Монгол улсын ер?нхийл?гч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга М.Энхболд, ер?нхий сайд У.Х?рэлс?х тэрг??тэй т?рийн т?шээд, х?ндэт зочид т?л??л?гчид болон ?рг?н олон наадамчид оролцлоо.

С.Энхбаярын уран б?тээлийн тоглолт болов

5-р сарын 24, 25-нд Х?х хотод С.Энхбаярын найрал дууны "Их талын дуу" уран б?тээлийн тоглолт утга т?г?лд?р боллоо.

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

易彩时时彩: Соёл урлаг

Кхмерийн с??дэр ший

Кхмерийн с??дэр ший

重庆时时彩可以作弊吗,无利麦加八月份,表达爱意?观瞻黑鱼受欢迎度独创自测题学习方法感光同日,油气宿舍里信息量落点长龙,重庆时时彩改单软件、重庆时时彩平台送钱、有利条件、塔尔。

吐露插花跟我一起、粮草如山,江西时时彩一星万能码热卖价术前多语言编目 正眼海鸥想给赛后舞动煤气管道,消化性溃,溶血性刻录机。

Ангкорын ?е буюу манай эриний 9 д?гээр зуунаас ?мн?х ?ед Кхмерийн с??дэр ший нь хааны ордны б?жгийн дуурийн адилаар маш ариун дээдлэг урлаг гэгдэж байжээ. Даатган с?сэглэх агуулгатай тоглолт з?вх?н онцгой тохиолдолд, жишээлбэл Кхмерийн хуанлийн шинэ он, вангийн т?рс?н ?д?р, эсвэл нэр х?ндэт х?м??ст зориулагдаж, жилд хэдхэн удаа зохиогддог байжээ.

2014-12-02 09:26September 19 2018 09:03:29
Сампин

Сампин

ЮНЕСКО-гийн биет бус соёлын ?вийг хамгаалах засгийн газар хоорондын комиссын хурал Азербайжаны нийслэл Бакуд хуралдаж, Хятадын сампинг ЮНЕСКО-гийн биет бус соёлын ?вд албан ёсоор б?ртгэн авсан байна.

2014-12-01 20:55September 19 2018 09:03:29
Хятад Оросын соёлын 2 -р чуулга уулзалт Бээжинд нээгдлээ

Хятад Оросын соёлын 2 -р чуулга уулзалт Бээжинд нээгдлээ

С??лийн жил??дэд хоёр орны соёлын салбарынхны хамтын х?чин чармайлтаар, хоёр орон соёл урлаг, д?рслэх урлаг, дуу х?гжим, уран зураг, радио телевиз зэрэг салбарын солилцоо хамтын ажиллагаа тасралтг?й нэмэгд??лсэн юм.

2014-11-28 14:42September 19 2018 09:03:29
Туркт чингис хааны тухай ном хэвлэгдэв

Туркт чингис хааны тухай ном хэвлэгдэв

Б?гд Найрамдах Турк улсын Кайсери хотод суугаа Монгол Улсын ?рг?мжит консул, ноён Хасан Хаскараманы санаачлагаар зохиолч Рыфат Сэртоглугийн бичсэн "Чингис хааны Монгол" ном турк хэл дээр хэвлэгдэн гарлаа.

2014-11-24 08:58September 19 2018 09:03:29
Жангар хийгээд жангарчид...

Жангар хийгээд жангарчид...

Манай баруун Монголын баатарлаг тууль бол дэлхийн алдарт туульсийн б?тээлтэй эн зэрэгцэх т?дийг?й хэлбэр, зохиомж, ур хийцийнхээ хувьд заримаас нь б?р ил?? гарна.

2014-11-24 08:58September 19 2018 09:03:29
Цаасан шувууны урлаг

Цаасан шувууны урлаг

Цаасан шувуу гэхээр х??хдийн тоглоом гэж та б?? бодоорой. Хятад газар цаасан шувуу айл б?рд нэвтэрч, улмаар цаасан шувуу хийх урлаг Хятадын соёлыг ??рт?? г?н г?нзгий агуулах болжээ. Цаасан шувуу тэртээ 2500 жилийн ?мн? "Хавар намрын байлдаанч улс"-ын ?ед ??счээ. Анхны зохион б?тээгчийг эртний Хятадын г?н ухаантан, сэтгэгч Мо Зи гэж ?здэг. Тан улсын ?ед уран зураг, ш?лэг яруу найраг оргил ?едээ х?гжиж, олон яруу найрагчийн б?тээлд цаасан шувууг д?рсэлсэн байдаг. Сун улсын ?ед шил шаазан эдлэл х?гжс?н??р хамгийн анх цаасан шувуу шаазан аяган дээр д?рслэгдсэн байна.

2014-11-21 12:42September 19 2018 09:03:29
Ар-Хорчин хошууны Гогостой хан уул ба т??ний тахилга

Ар-Хорчин хошууны Гогостой хан уул ба т??ний тахилга

Гогостой хан уулын тахилгын ?ед голдуу "Ар-Хорчин хошууны Гогостой хан уулын тахилгын сан", "Ар-Хорчин сан", "?лзий хур буулгагч сан", "Намдаг сан", "?лзий хутаг найман гэгээн", "Хийморийн сан" зэрэг сан ер??лийг уншдаг байна.

2014-11-21 12:04September 19 2018 09:03:29
Хятадын нэхмэлийн т??хэн дэх

Хятадын нэхмэлийн т??хэн дэх "амьд чулуужмал" гэгдэх Ли ?ндэстний нэхмэл х?в?н

Хятадын ?мн?д б?с нутгийн Хайнань муж халуун б?сийн арлын гайхамшигт ?зэмжээр дэлхийд алдартай. Т??нчлэн олон ?нг? аяст ?ндэстний соёл Хайнаний жуулчлалын х?гжил дэх салшг?й хэсэг болж байна.

2014-11-21 11:32September 19 2018 09:03:29

"??шин" морин хуурын симфони оркестр Сувдан театрт тоглолоо

?М-ын Ордос хотын ??шин хошууны морин хуурын симфони оркестрийн тоглолт нэрт х?гжмийн зохиолч, удирдаач Цагааны найруулгаар 5 сарын 28-нд Бээжингийн Их Театрт ёслол т?г?лд?р болж ?нд?рл?л??.

2014-11-21 11:11September 19 2018 09:03:29

"Тансаг лам"-ын м?р??р аялахуй нь... ...

Хятадын т?в нутгийн Шааньси мужийн зураач Ли Ян Сюан Зан хуврагийн баруун з?гт аялсан замаар дахин аялж, зам дагуу байдаг эртний соёлын ?вийн содон гайхамшгийг авч ?лдсэн газруудад биеэрээ х?рэхийг зорьжээ. Сюан Зан хуврагийн х?рч байсан газруудаар хийх аялах нь т??нийг урлагийн жинхэнээ сонгодог з?йлд ойртуулж, х?сэж байсан м?р??длийн мэдрэмжид нь х?ргэж болзошг?й юм.

2014-11-21 10:35September 19 2018 09:03:29
Аба-д аялсан тэмдэглэл

Аба-д аялсан тэмдэглэл

300 гаруй км яваад Т?вд ?ндэстний ??рт?? засах Аба аймгийн зах руу орж ирлээ. Хур тунадас ихтэй нутаг юм гэсэндээ дахиад л бороо з?сэрч эхлэв. Аба руу д?тл?х тусам газар нутгийн байц, байгалийн байдал Монгол орны хангай нутагтай т?стэй болж ирэв. 3000 метрээс ?нд?рт ?рг?гдс?н тул ой мод ургахг?й аж. Харин гол ус, нуур тойром, намаг ихтэй газар юм.....

2014-11-21 09:55September 19 2018 09:03:29
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

wjgon.com
wjgon.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
江西时时彩骗局有哪些 天津时时彩开奖号码 玩时时彩心得 时时彩开奖走势图 时时彩怎么玩法介绍 官方权威时时彩平台
时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序
时时彩平台送钱网站 时时彩平台最低充值 时时彩平台论坛 澳门时时彩平台 新澳门银座 时时彩平台奖金9.98
老时时彩开奖号码查询 时时彩五星组选60经验 体彩11选5中奖规则 澳门时时彩预测软件 网易时时彩杀号专家 上海时时彩开奖号码走