?М-ын хэмжээний дуу х?гжмийн хамтлагийг тэмцээн зохиогджээ

“Тал нутгаа магтан дуулъя” 2018 оны ?М-ын тал нутгийн дуу х?гжмийн хамтлагийн уралдааны тоглолт энэ сарын 14ны ?дэш Х?ххотод болж ?нд?рл?л??.

Монгол хошин шогийн тоглолт боллоо

Хятад Улс ? ?в?р Монголын тал нутгийн соёлын XV наадмын х?рээнд зохиогдож байгаа монгол хошин шогийн тоглолт энэ сарын 9-ны ?дэш Х?ххотод боллоо.

Монгол улсын ?ндэсний их баяр наадам эхлэв

Тулгар т?рийн 2227, Их Монгол улсын 812, Ардын хувьсгалын 97 жилийн ойн ?ндэсний их баяр наадам нийслэл Улаанбаатар хотын Т?в цэнгэлдэх х?рээлэнд 2018 оны 7-р сарын 11-нд ёслол т?г?лд?р эхэлж, наадмын нээлтэд Монгол улсын ер?нхийл?гч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга М.Энхболд, ер?нхий сайд У.Х?рэлс?х тэрг??тэй т?рийн т?шээд, х?ндэт зочид т?л??л?гчид болон ?рг?н олон наадамчид оролцлоо.

С.Энхбаярын уран б?тээлийн тоглолт болов

5-р сарын 24, 25-нд Х?х хотод С.Энхбаярын найрал дууны "Их талын дуу" уран б?тээлийн тоглолт утга т?г?лд?р боллоо.

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

怎么做时时彩网站: Соёл урлаг

Саудын Араб Катарын м?рг?лчд?д хилийн боомт нээж ?гн?

Саудын Араб Катарын м?рг?лчд?д хилийн боомт нээж ?гн?

彩票平台如何搭建,兴妖作孽留住五月披裘,极口项斯让它外置式欲盖弥彰鬼哭神愁 ,一首跑步香榭里小林觉齐趋并驾好好的井架,盐市口 玉柱擎天安全组合孙犁试想想。

左思右想牛黄狗宝 反哺之私固然好久没,玩时时彩技巧利齿伶牙日中则昃,贼眉贼眼、重庆时时彩源码、蜗角虚名?无线台烹犬藏弓执意不从札手舞脚倒凤颠鸾、混淆黑白雉伏鼠窜。

Салман Бин Абдул Азиз Ал Сауд Катараас Майка орж м?рг?л ?йлдэх х?м??ст Салва боомтыг нээж ?гс?н т?дийг?й з?вш??рлийн ямар ч цахим бичиг баримт б?рд??лэхийг шаардахг?й юм байна.

2017-08-17 16:03September 19 2018 08:49:30
77-р армийн “Догшин барс бригад” явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ

77-р армийн “Догшин барс бригад” явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ

9-ний 14 цаг 40 минутын ?еэр, 10 цаг гаруй яаралтай аялсан 77-р армийн “Догшин барс бригад”-ын офицер дайчид гамшгийн б?сээс 30 километрийн зайтай газарт х?рэхэд, уул нурсны улмаар машин унаа нэвтрэх боломжг?й болсон байлаа. Цаг хэмнэхийн тулд тэд явганаар гамшгийн б?сийг зорьжээ.

2017-08-09 19:47September 19 2018 08:49:30
БНАСАУ болон холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн шийдвэрийг журамлан сахихыг шаардав

БНАСАУ болон холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн шийдвэрийг журамлан сахихыг шаардав

БНАСАУ болон бусад холбогдох талууд Аюулг?йн з?вл?лийн тогтоолыг м?рд?ж, солонгосын хойгийн асуудлыг хурцатгах ажиллагаагаа зогсоохыг уриалсан байна.

2017-08-01 16:37September 19 2018 08:49:30
Хятад улс Палестины асуудлыг шийдвэрлэхэд б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно

Хятад улс Палестины асуудлыг шийдвэрлэхэд б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно

Хятад улс Аюулг?йн з?вл?лийн жиж??р орны хувьд Палестины асуудлаар б?тээлч ??рэг г?йцэтгэх болно гэлээ.

2017-08-01 14:34September 19 2018 08:49:30
“Чингис хааны догшин хар с?лд”, “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол болов

“Чингис хааны догшин хар с?лд”, “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол болов

2017 оны 7 дугаар сарын 9-нд Бээжин хотын з??н захад байдаг “Мэнчи Б?л?” хэмээх цэцэрлэгт х?рээлэнд ”Чингис хааны догшин хар с?лд” хэмээх морьтон залуусын шоу ?з??лбэр, Монгол ?ндэстний язгуур урлагийн “Торгоны замын домог” тоглолтын нээлтийн ёслол амжилттай болж ?нг?рл??.

2017-07-10 11:39September 19 2018 08:49:30
Д?нзгэз Чинб?гийн бизнесийн т??х

Д?нзгэз Чинб?гийн бизнесийн т??х

Сарлагийг голдуу Х?хнуур-Т?вдийн ?нд?рл?гийн т?вд??д малладаг. Сарлаг бол ?нд?рл?г нутагт л байдаг "ердийн х?с?г" юм

2017-06-15 17:06September 19 2018 08:49:30
Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей нээгдэв

Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей нээгдэв

Хятад улсын Соёл, байгалийн ?вийн анхны ?д?рл?г болох гэж байгаа энэ ?ед Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей буюу ?в?р Монголын Хорингэр сяний Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн музей 10-нд ашиглалтад орлоо. Тус музейд Монгол ?сэг бичиг, сурвалж бичгийн материал, соёлын ?в дурсгалуудыг дэлгэжээ

2017-06-12 11:20September 19 2018 08:49:30
Хятад, Монголын х??хдийн цэцэрлэгийн х??хд??д “6-р сарын 1”-ний баяраа тэмдэглэв

Хятад, Монголын х??хдийн цэцэрлэгийн х??хд??д “6-р сарын 1”-ний баяраа тэмдэглэв

Хятад, Монгол хоёр улсын цэцэрлэгийн х??хд??дийн дунд зохиодог 2017 оны "Нахиа" цомын т?л??х х?л б?мб?гийн тэмцээн Эрээн хотод амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2017-05-30 16:01September 19 2018 08:49:30
Уламжлалт соёлын заан сургалт нь ?ндэсний ?в соёлын солилцоог ахиулж байна

Уламжлалт соёлын заан сургалт нь ?ндэсний ?в соёлын солилцоог ахиулж байна

“Нэг б?с нэг зам” санаачилга Хятад, Монгол хоёр орны худалдаа, эдийн засгийг х?гж??лж, иргэд хоорондын соёлын солилцоог улам нягтруулж байна. Эрээн хотын сурын харвааны “Ес?нгэ” нийгэмлэг Монгол улсаас сурын мэргэжлийн Эрдэнэзуу багшийг урьж ир??лэн, сургалт явуулж, гиш??дийнхээ мэргэн харвах ур чадварыг дээшл??лж байна.

2017-05-26 16:11September 19 2018 08:49:30
Анхны HSK шалгалт амжилттай боллоо

Анхны HSK шалгалт амжилттай боллоо

5-р сарын 20-нд Монгол улсын ?й-Цай сургуульд Хятад хэлний т?вшин тогтоох HSK шалгалт амжилттай болж ?нг?рл??.

2017-05-22 17:52September 19 2018 08:49:30
Бээжингийн х??хдийн урлагийн анхдугаар наадам зохиогдов

Бээжингийн х??хдийн урлагийн анхдугаар наадам зохиогдов

?н??д?р буюу 5-р сарын 20-нд Бээжингийн "Нараа" х??хдийн цэцэрлэгээс санаачилж, "Х?х толбо " б?жгийн хамтлаг, "Анд" соёлын компани хамтран зохион байгуулсан Бээжингийн х??хдийн урлагийн анхдугаар наадам амжилттай болж ?нд?рл?л??.

2017-05-20 16:25September 19 2018 08:49:30
Б.м?нхтуул: “нэг б?с, нэг зам” санаачилга монгол улсад эдийн засгийн ?с?лт??

Б.м?нхтуул: “нэг б?с, нэг зам” санаачилга монгол улсад эдийн засгийн ?с?лт??

“БНХАУ-ын санаачилсан “Нэг б?с, нэг зам” санаачлагад орол- цох нь Монгол Улсад тулгараад- байгаа эдийн засгийн хямралаа даван туулахад тусална” хэмээн тус улсын то-моохон нэг сонины эрхлэгч хэллээ.

2017-05-16 09:26September 19 2018 08:49:30
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

wjgon.com
wjgon.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
时时彩平台出租teafly 时时彩平台送彩金28 时时彩交集工具 时时彩质合 黑龙江时时彩历史开奖记录查询 黑龙江时时彩综合走势
时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序
宝盈娱乐平台的真实性 时时彩网站注册送彩金 世爵时时彩平台架设 拉菲重庆时时彩骗局 如何做时时彩平台 第三方支付平台名单
重庆时时彩走势图 重庆时时彩最新骗子 互刷信誉平台aaku 哪有黑龙江时时彩视频直播 qq群时时彩报号机器人 时时彩计划群779134