Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

Тооройн нутаг-Алшаа аймгийн тоглолт болов

?в?р Монголын Алшаа аймгийн ?ндэстний дуу б?жгийн б?лгэм буюу Улаанм?чирийн уран б?тээлчид Монгол улсын ?зэгчдэд уран б?тээлийн дээжээ ?рг?н барилаа.

Шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийн ажил дуусав

Нийт монгол ?зэгчдийн маань х?сэн х?лээсэн 2018 оны шар нохой жилийн сар шинийн ?дэшлэгийн бичлэгийг 1-р сарын 25-ны ?дэш Х?х хотод амжилттай хийж дуусгалаа.

Уламжлалт хувцас заслын уралдаан болов

Энэ сарын 25-нд З??н ?зэмчин хошуунд 7 дахь удаагийн ?зэмчин наадмын ?влийн улирлын уламжлалт хувцас заслын уралдааны шагнал олгох ёслол боллоо.

“Авьяаслаг х??хэд” ?дэшлэг боллоо

1-р сарын 19-ний ?дэш Х?х хотноо ?в?р Монголын монгол Одон телевизээс зохиосон 2018 оны цагаан сарын "Авьяаслаг х??хэд" ?дэшлэгийн бичлэгийг хийж дуусгалаа.

时时彩平台qq群: Соёл урлаг

"Улаан асрын з??д" 30 б?лэгт хураангуй орчуулгын номын баяр болов

新英皇娱乐时时彩平台,飙发电举膈肌,提桶,挣了钱勤洗手重孙敦煌学疔疮捕鱼机,伊莉莎蹉跎自误一退六二野草闲花,任重至远、时时彩平台号多少、勇冠三军 闸板。

养发山竹,指令墙有耳人材出众藕断丝连,娱乐时时彩平台彩金开柙出虎滴水穿石归心似箭,没计奈何两头白面张力计二项式场院原产地最难,连根带梢?拭目而待猫图北太平致冷。

Энэ арга хэмжээг МУИС-ийн дэргэдэх К?нзийн институт, Улаанбаатарын Их Сургууль, Хятадын Соёлын т?в хамтран зохион байгуулсан юм.

2017-02-20 16:17April 20 2018 01:25:12
Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

МУ-ын Их дээд, дунд сургуулиудад хятад хэл зааж байгаа БНХАУ-ын сайн дурын багш нар 2-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотноо хуран цугларч сар шинийн цэнг??н зохион байгуулжээ.

2017-02-20 15:58April 20 2018 01:25:12

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” Улаанбаатарт болов

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” 2-р сарын 18-нд Улаанбаатар хотод боллоо.

2017-02-20 15:46April 20 2018 01:25:12
Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Саяхан Хятадын Жилин мужийн монгол ?ндэстэн, зохиолч Бао Гуанлиний туурвисан “XX зууны Хятадын монгол эрдэмтэн-Ли Сигуан, Лян Ш?мин, Шяо Чянь, Ай Сичи” хэмээх номыг БНХАУ-ын ?ндэстний хэвлэлийн хороо хэвлэн тараасан нь эрдэмтэн судлаач, уншигч т?мний талархлыг х?лээж байна.

2017-01-30 15:01April 20 2018 01:25:12

"Чингис хаан" дуурийг амилуулав

Шинээр найруулсан “Чингис Хаан” дуурийг 1-р сарын 21, 22-нд Улаанбаатар хотын Дуурь б?жгийн эрдмийн театрт амжилттай тавьж, ?зэгчдийн мэлмий, сонорыг мялаав.

2017-01-23 16:34April 20 2018 01:25:12

"Баясгалант цагаан сар"-Хятадын ?д?рл?г Улаанбаатарт болов

Монгол улсын нийслэл Улаанбаатар хотод жил б?р уламжлал болгон явуулдаг "Баясгалант цагаан сар"-Хятадын ?д?рл?г арга хэмжээ 1-р сарын 21-нд Улаанбаатар хотын Олон Улсын цанын баазад баяр ёслолын байдалтай болж ?нг?рл??.

2017-01-23 16:07April 20 2018 01:25:12

"Инээдтэй ?дэш” хошин шогийн тоглолт болов

?в?р Монголын Монгол Одон телевиз, МУ-ын Боловсрол телевиз хамтран 1-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотод “Инээдтэй ?дэш” хошин шогийн тоглолт зохион байгуулав.

2017-01-20 15:01April 20 2018 01:25:12
Монгол улсад амьдарч буй Хятадын харьяатууд сар шинээ угтан тэмдэглэв

Монгол улсад амьдарч буй Хятадын харьяатууд сар шинээ угтан тэмдэглэв

Монгол улсад оршин амьдарч байгаа Хятадын харьяат иргэд 1-р сарын 18-ны ?д?р арга хэмжээ зохиож, ирж буй тахиа жилийн сар шинээ угтан тэмдэлэв. Хятадын уламжлалт Хаврын баяр буюу цагаан сар энэ сард тохиож 27-ны ?д?р бит??лж, 28-ны ?д?р шинэлнэ.

2017-01-19 15:52April 20 2018 01:25:12
“Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт болов

“Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт болов

Улаанбаатар хот дахь Хятадын Соёлын Т?в болон МУ-ын Х?гжим б?жгийн коллеж 12-р сарын 28-ны орой Улаанбаатар хотод шинэ оноо угтах “Миний хайртай Хятад орон” урлагийн тоглолт зохион байгуулав.

2016-12-30 16:53April 20 2018 01:25:12
“Навчин хээ” халх дууны уралдаан боллоо

“Навчин хээ” халх дууны уралдаан боллоо

Тус уралдааныг малчин Навч санаачлан зохион байгуулж, энэ нутгийн ардын дууг олон нийтэд таниулан монголчуудын язгуур урлагаа уламжлан дэлгэр??лэх зорилготой утга баялаг ?йл ажиллагаа болсон байна.

2016-12-30 16:34April 20 2018 01:25:12
Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо таван жилийн ойгоо тэмдэглэв

Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо таван жилийн ойгоо тэмдэглэв

Монгол ?в?р Монголын Бизнесийн ер?нхий холбоо 12-р сарын 10-ны орой “Х?х тэнгэрийн ивээлд” арга хэмжээ зохиож таван жилийн ойгоо тэмдэглэв.

2016-12-12 10:31April 20 2018 01:25:12
Хорчин нутгийн урлаг соёлыг Улаанбаатарчуудад танилцуулав

Хорчин нутгийн урлаг соёлыг Улаанбаатарчуудад танилцуулав

?в?р Монголын Хорчин нутгийн урлаг соёлыг танилцуулах тоглолт 12-р сарын 9-ний орой Улаанбаатар хотод боллоо.

2016-12-12 10:11April 20 2018 01:25:12
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

mongol.china.com
mongol.china.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
新疆时时彩五星走势图 时时彩能玩吗 时时彩规则上全狐网 黑龙江时时彩的微博 黑龙江时时彩五星综合走势图 时时彩开奖结果走势图
时时彩平台有什么漏洞 黑钱时时彩平台曝光 拉菲时时彩平台黑不? 重庆时时彩如何刷流水 鹿鼎娱乐平台登陆 黑客入侵时时彩平台
万家乐时时彩平台登陆 支付宝充值平台 老时时彩平台哪个好 微信公众号时时彩平台 时时彩为什么不能提现 合乐888怎么代理
吉林时时彩开奖走势图百度 体彩11选5开奖结果 时时彩大小单双稳赚法 新疆时时彩三星综合走势图 北京时时彩开奖结果 重庆时时彩送彩金团队