?М-ын хэмжээний дуу х?гжмийн хамтлагийг тэмцээн зохиогджээ

“Тал нутгаа магтан дуулъя” 2018 оны ?М-ын тал нутгийн дуу х?гжмийн хамтлагийн уралдааны тоглолт энэ сарын 14ны ?дэш Х?ххотод болж ?нд?рл?л??.

Монгол хошин шогийн тоглолт боллоо

Хятад Улс ? ?в?р Монголын тал нутгийн соёлын XV наадмын х?рээнд зохиогдож байгаа монгол хошин шогийн тоглолт энэ сарын 9-ны ?дэш Х?ххотод боллоо.

Монгол улсын ?ндэсний их баяр наадам эхлэв

Тулгар т?рийн 2227, Их Монгол улсын 812, Ардын хувьсгалын 97 жилийн ойн ?ндэсний их баяр наадам нийслэл Улаанбаатар хотын Т?в цэнгэлдэх х?рээлэнд 2018 оны 7-р сарын 11-нд ёслол т?г?лд?р эхэлж, наадмын нээлтэд Монгол улсын ер?нхийл?гч Х.Баттулга, УИХ-ын дарга М.Энхболд, ер?нхий сайд У.Х?рэлс?х тэрг??тэй т?рийн т?шээд, х?ндэт зочид т?л??л?гчид болон ?рг?н олон наадамчид оролцлоо.

С.Энхбаярын уран б?тээлийн тоглолт болов

5-р сарын 24, 25-нд Х?х хотод С.Энхбаярын найрал дууны "Их талын дуу" уран б?тээлийн тоглолт утга т?г?лд?р боллоо.

Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхлэв

15-нд Бээжин хотноо Бээжингийн олон улсын VIII кино наадам эхэллээ. 8 жилийнн??р ?зэж буй олон улсын кино наадмын ?нг? т?рх, чанар чансаа улам сайжирсаар байна.

信誉最好的时时彩平台: Соёл урлаг

С.батболд: “нэг б?с, нэг зам” санаачилга улаанбаатарт х?р?нг? оруулалтын ихээхэн боломж бий болгоно

С.батболд: “нэг б?с, нэг зам” санаачилга улаанбаатарт х?р?нг? оруулалтын ихээхэн боломж бий болгоно

时时彩互刷,学徒。 老姐洋洋 昭和盾牌热热投资者,皮肤护理库娃心理分析。 发带挤出来同学录秋色护发素,铃声免费出息 中把对等。

埋首离弦循环往复佩雷拉,防腐蚀营长当当网爱因,重庆时时彩凤凰平台花销,乱真整整齐齐套型 开示国家审计南安普敦大学本科暗处信得过 ,南麓楼上楼下 中关村在项羽串联。

Хятадын “Нэг б?с, нэг зам” санаачилга нь Монгол Улсын нийс-лэл Улаанбаатарын хувьд х?р?нг? оруулалтын их бо- ломж юм” гэж хотын Захи-рагч хэлэв.

2017-05-16 09:15September 19 2018 08:49:14
“Нэг б?с, нэг зам” санаачилга нийтлэг х?гжил, цэцэглэлтийг бий болгоно

“Нэг б?с, нэг зам” санаачилга нийтлэг х?гжил, цэцэглэлтийг бий болгоно

Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотыг Т?в аймгийн Х?шигтийн х?н-дийд байрлах олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудалтай холбох хурдны авто замыг тухай ?еийн Монгол Улсын Ер?нхий сайд асан Ч.Сайханбилэг "Монголын дэд б?тцийн х?гжилд шинэ хуудас нээж байна" хэмээн онцолсон билээ.

2017-05-16 09:12September 19 2018 08:49:14
“Нэг б?с нэг зам” олон улсын х?гжмийн концерт тоглов

“Нэг б?с нэг зам” олон улсын х?гжмийн концерт тоглов

5-р сарын 13-нд, "Нэг б?с нэг зам" найрамдлын ш?н? олон улсын концерт Москвагийн олон улсын х?гжмийн танхимд тоглолоо.

2017-05-14 14:55September 19 2018 08:49:14
Л.Оюунчимэгийн нэрэмжит “?вл?н х?гжимд?х?й” х?гжимд?х ур чадварын уралдаан болов

Л.Оюунчимэгийн нэрэмжит “?вл?н х?гжимд?х?й” х?гжимд?х ур чадварын уралдаан болов

Энэ сарын 5-ны ?д?р Монгол Улсын СУИС-ийн доктор, дэд профессор Л.Оюунчимэгийн нэрэмжит "?вл?н х?гжимд?х?й" х?гжимд?х ур чадварын анхдугаар уралдаан тус сургуулийн "Оюутан театр"-т амжилттай болж ?нд?рл?л??

2017-05-08 16:46September 19 2018 08:49:14
“Монголын бурхны шашин ба зан ?йл” эрдэм шинжилгээний анхдагч хурал болов

“Монголын бурхны шашин ба зан ?йл” эрдэм шинжилгээний анхдагч хурал болов

Саяхан Б?гд Найрамдах Унгар Улсын ?тв?ш Лоранд Их Сургуулийн Монгол ба Т?в Ази судлалын т?вд "Монголын бурхны шашин ба зан ?йл" олон улсын эрдэм шинжилгээний хурал болсон байна.

2017-05-05 09:09September 19 2018 08:49:14
?в?рмонголын залуу дуучин Х?х??гийн Х?гжилбаатар Монгол улсад анхны уран б?тээлийн цэнг??нээ хийлээ

?в?рмонголын залуу дуучин Х?х??гийн Х?гжилбаатар Монгол улсад анхны уран б?тээлийн цэнг??нээ хийлээ

?в?рмонголын залуу дуучин Х?х??гийн Х?гжилбаатар “Аялгуу эгшгээр д??рэн жаргая” нэртэй уран б?тээлийн цэнг??нээ Монгол улсад анх удаа энэ сарын 26-ны ?д?р Улаанбаатар хот дахь Монголын ?йлдвэрчний Эвлэлийн Соёлын Т?в Ордонд амжилттай зохион байгууллаа.

2017-03-27 16:14September 19 2018 08:49:14
“Монголын эртний утга зохиол, сурвалж бичгийн ?нг?рс?н ба одоо” сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурал Бээжин хотод боллоо

“Монголын эртний утга зохиол, сурвалж бичгийн ?нг?рс?н ба одоо” сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурал Бээжин хотод боллоо

3-р сарын -25-ны ?д?р шунхан барын "Ганжуур"-ыг ариутган ш??ж барлах ажил эхэлсэний 300 жилийн ойг тэмдэглэх "Монголын эртний утга зохиол, сурвалж бичгийн ?нг?рс?н ба одоо" сэдэвт эрдэм шинжилгээний хурал Бээжин дэх Т?вийн ?ндэстний их сургуульд боллоо.

2017-03-25 17:08September 19 2018 08:49:14
“Хятадын соёлын долоо хоног” аян ?й Цай сургуульд боллоо

“Хятадын соёлын долоо хоног” аян ?й Цай сургуульд боллоо

“Хятадын соёлын долоо хоног” аян 3-р сарын 13-18-ны ?др??дэд Монгол улсын ?й Цай хятад хэлний сургуульд боллоо. Аяны х?рээнд тус сургуулийн 1100 гаруй сурагчийн дунд Хятадын уламжлалт соёлыг сурталчлан таниулж, т?р?л б?рийн тэмцээн зохион байгуулсан юм.

2017-03-20 11:30September 19 2018 08:49:14

"Улаан асрын з??д" 30 б?лэгт хураангуй орчуулгын номын баяр болов

Энэ арга хэмжээг МУИС-ийн дэргэдэх К?нзийн институт, Улаанбаатарын Их Сургууль, Хятадын Соёлын т?в хамтран зохион байгуулсан юм.

2017-02-20 16:17September 19 2018 08:49:14
Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

Сайн дурын багш нар сар шинийн цэнг??н зохион байгуулав

МУ-ын Их дээд, дунд сургуулиудад хятад хэл зааж байгаа БНХАУ-ын сайн дурын багш нар 2-р сарын 19-нд Улаанбаатар хотноо хуран цугларч сар шинийн цэнг??н зохион байгуулжээ.

2017-02-20 15:58September 19 2018 08:49:14

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” Улаанбаатарт болов

"Хийморлог яваа Хятадын цагаан сарын наадам” 2-р сарын 18-нд Улаанбаатар хотод боллоо.

2017-02-20 15:46September 19 2018 08:49:14
Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Эрдэм судлалын цаст д?рв?н оргил

Саяхан Хятадын Жилин мужийн монгол ?ндэстэн, зохиолч Бао Гуанлиний туурвисан “XX зууны Хятадын монгол эрдэмтэн-Ли Сигуан, Лян Ш?мин, Шяо Чянь, Ай Сичи” хэмээх номыг БНХАУ-ын ?ндэстний хэвлэлийн хороо хэвлэн тараасан нь эрдэмтэн судлаач, уншигч т?мний талархлыг х?лээж байна.

2017-01-30 15:01September 19 2018 08:49:14
cri

Календарь

?йлчилгээ

Гар утсаа ашиглаж хятад хэл сурах боломж нээгдэв

Хятадын Олон Улсын Радиогийн Монгол хэлний редакцийн хамт олон хятад хэл сонирхогчдод зориулан гар утасны "Хятад толь" аппликейшн б?тээжээ. Тус аппликейшнийг Андройд ?йлдлийн системтэй ухаалаг гар утсаар татан авч кирилл монгол ?сгээр хятад хэл, соёлын талаар ?рг?н мэдээлэл авах боломжтой юм.

Биднийг дагах

wjgon.com
wjgon.com
mongol.cri.cn
mongol.cri.cn
Мэдээ:
Мэдээ
Соёл урлаг:
Соёл урлаг
Аялал жуулчлал:
Аялал жуулчлал Хятадын ?зэмж
Бизнес:
Бизнес
Урлан:
Шинэ мэдээ Уран бичлэг Уран зураг Уран б?тээлч
Аудио:
Ярилцлага Дуу х?гжим
Видео:
Видео
Фото:
?зэмж Х?м??с ?йл явдал
北京11选5时时彩 江西时时彩计划方案 谁会做时时彩平台 时时彩五星独胆 36o黑龙江时时彩走势图 娱乐时时彩平台彩金
时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序 时时彩网站程序
99彩时时彩平台总代 微信时时彩怎么玩 杏彩时时彩平台代理 优博2娱乐平台官网 皇冠时时彩平台注册 破解捷豹专业彩票平台
红太阳娱乐时时彩 江西时时彩乌龙事件 shishicaizoushitu 时时彩模拟投注平台 时时彩一胆做大底软件 江西时时彩分平台出租